Saturday, July 30, 2011

PENGUMUMAN PENTING!!!!!

assalamualaikum..bismillahirrahmanirrahim..dengan nama allah..aku memulakan tulisan aku hari ini..esok genapnya 1 0gos,bermakna umat islam akan memulakan ibadah puasa..aku hari ni,nak mohon maaf kat semua pembaca blog aku,kiranya kalau aku terkasar bahasa ataupun ada ayat yang kurang sopan kat dalam blog aku ni..aku minta maaf..

kadang2 aku tak update tiap2 hari..aku kadang2 tu takde idea..kering jap otak aku..aku mintaa maaf..minta maaf ni tak semestinya hari raya je..tiap2 hari kite kena minta maaf sebab kita tak tahu,umur kita sampai takat mana..takut tak sempat nak minta maaf..

so,hari ini,aku ada nak wat sikit pengumuman,andainya satu hari nanti,blog aku ni "terdiam" agak lama,tanpa di update..maknanya akan berlaku salah satu daripada tiga perkara ni..:-

1-mungkin sebab line internet kat sini dh terputus,memandangkan situasi kat sini makin hampri pada pilihan raya,kemungkinan besar internet akan terputus disemua tempat..macam rusuhan hari tula..semua line internet takde,tapi harapnya,biarla line internat ada macam biasa...

2-mungkin sebab aku dah balik malaysia,kat malaysia,rumah aku takde internet..maka aku tak berpeluang lansung nak update blog ni..aku minta maaf..

3-benda ni bukan aku sorang je yang akan alami,tapi semua benda hidup akan alaminya,cuma masa je yang berbeza...mati!!!aku bukan minta dipercepatkan tarikh kematian aku,tapi hanya dengan mengingati mati,aku lebih tahu dan sedar tentang hukum alam...lebih kenal siapa tuhan..

inilah 3 perkara yang akan berlaku sekiranya blog aku ni lama "mendiamkan diri"..sesungguhnya aku manusia biasa,ampunkan salah aku,aku tulis benda ni bukan apa,untuk mengelakkan syak wasangkan dikalangan pembaca blog aku nanti..

apa2 pun..selamat menyambut ramadhan..kejarlah nikmat ramadhan,kejarlah fadhilat yang terkandung didalamnya..aku berdoa pada tuhan,agar aku dan seluruh umat islam nanti,bila ada antara kita yang bakal di bawa berjumpa tuhan kelak,biarlah dalam keadaan syahadah..insyallah...semua perkara kerana allah..

No comments: