Friday, September 9, 2011

BA ALIF BA YA BETULLA!!!

salam..korang..mesti terkejutkan..ha!!!!tengok tajuk pun dah gempak je..apa yang salahnya lak..memang kenalah tajuk ngan gambar..ke nama binatang ni lain??cuba gtau aku..

budak zaman sekarang ni,kalau marah suka sangat sebut nama binatang ni..ba ali ba ya betulla kau ni!!!ha!!faham tak??kalau tak faham,meh aku permudahkan bahasa..babi betulla kau ni!!!aduhh!!!budak-budak zaman sekarang..apa salahnya cakap "rumput betulla kau ni!!" tak pun cakap macam ni "kambing diladang betoi la hang ni"..ha..bangga kambing dengar tau..ni tak habis2 nak sebut nama ba alif ba ya tu..apa yang specialnya dia tu..

ha..aku tahu..aku tahu kenapa nama dia selalu sangat disebut-sebut..korang tengok sendirilah gambar kat bawah ni..aku nak gi muntah jap..buweeekk!!!!





ni masalahnya mak ayah budak ni nak jimat duit..si mak/ayah cakap macam ni "adek takyah main BEN10 la ye,gi je main ngan BA ALIF BA YA kat luar tu"..senangkan??




pada lelaki-lelaki yang hemsem kat luar tu,jangan jeles bila BA ALIF BA YA ni dapat penghormatan dari perempuan ni..hahahaha..


ikhlas dari hamba allah yang serba sederhana..conan..

5 comments:

logorithm said...

Ok ler tuh... lebih baik daripada 'pookee mark cow'. :-p

conan said...

logorithm..awak..loya tekak sy tgk..ni tak ok nmnya.."pookee mark cow" pun x ok..kesimpulannya..dua2 tak ok..;)

amrh.anth said...

hahaha!!! gelihati!

conan said...

hai mirah..i mis u dear..:)

amrh.anth said...

heee!! omg!! really?? terharunya!!! xoxo!