Thursday, July 28, 2011

WEIL CHINA!!!



salam..kawan2..aku nak promote satu buku ni..buku ni sebenarnya dah lama,aku pun tak pasti korang dah baca ke belum,tapi aku jamin,buku ni memang best,yang pastinya ianya bukan cinta biasa,ianya tentang cinta pada negara,allah,dan saudaranya..

kezaliman yang berlaku di tukistan..ketika dijajah komunis..banyak yang berlaku,kisah benar yang telah diceritakan semula..percayalah cakap aku,cite dia memang best,aku dah berapa kali khatam dah ngan buku ni...

maaf,aku tak minat sangat novel tangkap leleh ni,tapi kalau pasal perang ke atau hantu je,insyallah,aku akan baca..WEIL CHINA boleh dikira sejarah la..

aku tak pasti kat malaysia ada lagi ke tak buku ni,tapi kalau ada lagi,korang gi la cepat2 beli buku ni...

1 comment:

Cik Kamoo said...

tak suka novel juga, tp sedang melawan perasaan tak suka nie....challenge