Tuesday, August 23, 2011

BINATANG BETUL DIA NIE!!!

salam..ok..aku sekarang ni memang dah lama bengang ngan binatang sekor ni..dia ni memang binatang betulla!!!aku mendidih nie!!

dok level 12 tak habis2 lagi..asal nak sipi2 lagi menang,mesti bianatang ni tak puas hati..dia ni memang dah lama jelos ngan keteroran aku yang memang semula jadi ni..dia dengki ngan bakat aku yang sememangnya hebat!!

dia nie memang tak puas hati ngan aku..sebab tu jadi macam nie..sebab tu aku berani binatangkan dia..dan aku rasa dia layak untuk dipanggil binatang..korang kenapa??tak puas hati ke?aku panggil dia binatang??ada yang nak hentam aku balik ke??

hello!!!aku ni bukan senang2 je tau nak bagi status binatang..tengok dulu kat sapa yang aku nak panggil binatang nie..korang tengok sendiri kalau tak puas hati!!



ni pntu gerbang rumah dia..





selamat datang ke rumah binatang nie!!!




nila dia binatang tu!!!memang binatang betul dia nie!!!dah la takde bulu mata!!


puas hati korang sekarang???dia memang binatang pun,salah ke aku membinatangkan dia..


suka2 dari hamba allah yang serba sederhana..conan..

8 comments:

logorithm said...

Katak oh katak...

conan said...

logorithm..memang binatang betul dia ni,kan awak??..hehehe

mirah said...

bengong!

conan said...

mirah..sp yg begong tu..binatang nie mmg tak betul skt..huhuhuhu..

mirah said...

haha..binatang tu sudah tentu, awk pon sama! ingat apa lah..hiahh~

conan said...

mirah..haiya..lu talak cakap telang2..wa talak paham ooo..lain hali..ckp kasi telang la..hehehe..

mirah said...

hoyooo!! sulah telang lagi mau suluh2 ka?? kasi pinin nanti, wa tatak mau u sakit kipala mehh..

conan said...

mirah..wa tak skit kpla..tp wa skit kaki..hohohoho..(xde kena mngena pun)..;P