Saturday, August 20, 2011

CERDIK KE BODO NIE???

ok..disebabkan manusia dikurniakan tuhan akal yang pelbagai,maka bermacam2lah idea timbul..ada yang pelik,ada yang bagus,ada yang ok2 je..dan ada gak yang paling bangang didunia ni!!!

ok..disebabkan terlalu canggih pada zaman sekarang ni,maka manusia tak memerlukan kertas lagi untuk menulis..tulis kat badan je..senang!!hbs cite..jimat kertas..tapi ada sekor manusia ni,disebabkan terlalu bangang,dia tulis lak nama allah ngn muhammad kat badan dia..nak halau hantu ke apa??orang yang penuh ayat quran kat dada pun belum tentu dapat halau hantu kalau dia sendiri tak yakin dengan apa yang dia baca..

tapi mat saleh sekor ni nampak macam betul2 nak halau hantu dari dekat dengan dia..tapi rasa2nya macam tak menjadi sebab hantu2 makin dekat lagi dengan dia..hantu2 tu boleh baca lagi apa yang dia tulis kat badan dia..jangan main2..syaitan boleh tegur kita kalau kita baca quran salah..korang kena ingat..iblis dulu adalah malaikat gak..

ok..apa yang aku membebel ni..ha!!mungkin aku ni dah ketinggalan zaman kot pasal gambar tu,tapi aku tetap nak tulis kat blog aku nie..harap satu hari nanti orang yang buat keje bodo ni akan dibalas setimpal dengan apa yang dia buat..sesuka suki je permainkan agama orang..kurang asam jawa tul..

korang tengok sendirilah gambar nie..




2 comments:

Cik Kamoo said...

Ini nama dia mempersendakan agama kita. Dorang ni tak habis2 cari pasal. Allah turunkan bala baru tahu. ishhhhh

conan said...

cik kamoo..tulh awk..mnusia mcm ni rasa nak rejam2 je..tp kita jgn cpt mrh,nnt diorg lg suka,api xblh di pdmkn ngn api gak..