Tuesday, August 16, 2011

DOSA TAU MENGATA ORANG..TAPI AKU MENYAMPAHLA...



salam..aku ingat aku nak berhenti menaip dahla,sekali timbul lak isu lain..alahai...tadi aku kuar sidai baju..tiba2 mata aku dijamukan dengan pandangan yang aku sangat2 menyampahla..nak muntah pun ada..bbuuuwwweeekkk!!!ha!!hambik kau sekali muntah..

aku sidai baju kat balkoni je,aku tengok kat jalan depan rumah aku tu,penuh ngan laki2..itu aku tak kisahla kan,ikut suka hati sapa la nak lepak kat situ pun kan..yang jadi aku agak tak puas hati tu..aku nampak sorang mamat ni terlebih mengada-ngada,terkinja-kinja tak tentu pasal..mana taknya jadi macam tu,nak tunjuk action kat si gadis atas rupanya..heeiiii...elok la sangat,yang laki terkinja2 dengan penuh mengada2,si awek lak saje tunjuk muka..tersengih2 suka..mana taknya si laki lagi ngada2...mata aku yang dah memang ada bulu ni bertambah2 lagi bulunya..



aku taula diorang tu pasangan bahagia la kononnya yang sedang dilamun cinta,tapi takyah la over2 sangat..yang jadi aku menyampah sangat tu,awek tu jiran sebelah rumah aku je...korang jangan tanyala mana aku tahu diorang tu couple,aku ni bukan cakap ikut sedap je tau..aku pernah nampak ok diorang dating..baik punya..dan dah banyak kali aku nampak laki tu tak habis2 dia dok tunjuk action kat depan rumah pompuan tu,yang pompuan lak,apa lagi,jadi penontonlah..

aku ni spy terlatih ok..walaupun tak kursus kat mana2..tapi aku ni lagi teror dari yang teror tau..heiii..aku pun tak taula nak cakap cam ne dah..asal diorang dating je,mesti aku nampak..aku pun tak taula kenapa aku nampak,memang rezeki aku ke??hehehe..

lagi satu,aku memang bengang gak ngan mamat tu..mamat tu lah yang main mercun depan rumah aku tu sampai tak hingat dunia..dari terbitnya matahari sampi terbenamnya matahari, sampi terbit balik matahari tu..memang keje dia main mercun je..tension aku..bising tau!!tak silap aku,aku ada tulis entry pasal mercun baru2 ni,dialah yang aku maksudkan tu..

hmm..bulan2 puasa ni,takyahla nak dating2 sangat..cuba off jap..sebulan je pun..bukannya setahun pun..susah sangat ke..korang tu dah berdating 11 bulan tau,cuma minta off sebulan pun takleh ke??sebulan tu dating ngan allah je..

suka hati korang lah..bulan2 pose ni setan takde,kena ikat,jadi gunalah hati dan fikiran korang tu untuk berfikir dengan lebih waras..harap kita semua dipelihara allah hingga akhir hayat kita..aminn...


2 comments:

logorithm said...

Ada setan yang terlepas kot? :-p

conan said...

logorithm...huhu..agaknya la kot..