Sunday, August 7, 2011

BEKAS BAKAL TUNANG AKU!!!

perhatian!!!sapa2 yang jumpa jejaka dibawah ini,sila bagitahu aku dengan segera..dia ni sebenarnya bekas bakal tunang aku..mana taknya jadi bekas..lagi berapa bulan nak tunang,dia hilang lak..frust tul aku masa tu..mentang2la dia hensem,senang je orang lain kebas..aku tahu,dia bukan saja2 nak tinggalkan aku,tapi ada orang lain yang dah sihirkan dia..sebab terlampau macho,ramaila peminatkan??

apa??korang tak caya dia tu macho..takpe2..kalau korang tak caya,korang tengokla sendiri kemachoan dia..aku warning korang khususnya kaum wanita,nanti bila tengah tengok gambar dia,pastikan korang tak potong buah atau sayur,aku takut,nanti akibat terlampau macho sangat dia tu takut korang terpotong jari..nak tengok takpe,ambik takleh!!!ingat tu!!

satu lagi pesan aku,dia ni memang macho..sapa yang cakap dia tak macho....korang tetap kena cakap dia tu machoooooooooooo!!!!!!!!!!!!!faham?!!!









ha!!!!hensemkan??korang tengokla tu..pandai bergambar..siap posing maut lagi tu..wahhhh....

apa??hensem??hahaha..kan aku dah kata..korang yang tak caya..hahahaha..aku sukax100..

2 comments:

Cik Kamoo said...

comel je kucing nie...heheheh

conan said...

hensemkan bekas tunang sy ni??hehehe