Sunday, November 27, 2011

(GAMBAR) LIVERPOOL VS MANCHESTER CITY..

salam..korang...hahahaha..bagi aku gelak jap..ada dua maksud kenapa aku gelak,yang pertama maksud dia aku gelak tak ikhlas sebab aku saje je nak bagi happy hati ni pasal blog aku ni buat maslah...apa sudah jadi nie!!!!blog pun dah pandai tunjuk perasaan,ingatkan orang je yang pandai wat rusuhan dan tunjuk perasaan,mentang2lah sekarang musim orang dok buat rusuhan,dia pun sibuk2 nak wat rusuhan..

maksud yang kedua,aku gelak sebab masuk ni dah 3 entry aku berkait dengan bola dalam waktu yang sama!!!nanti tak pasal2 blog aku ni jadi blog BOLA!!hahahaha...apa2 jela ek..

ok,masuk tajuk,ni perlawanan antara LIVERPOOL dengan MANCHESTER CITY yang berlangsung malam tadi 27 november masa korang tengah sedap tidola tadi!!keputusannya SERI 1-1...lega weiiiiiii!!!!!!!tengok bola ni kadang2 menyampah pun ada,satgi geram pun ada,satgi macam2la rasa...

gambar dia tak banyak yang aku dapat,korang layan jela....kurang2 aku dapat gak gambar dia,padahal baru je lawan tadi,kira dasat gakla aku ni ye..hehehehe...



















ikhlas dari hamba allah serba sederhana...conan...

No comments: