Monday, June 4, 2012

KELDAI PAKAI SELUAR JEANS!!!

salam....korang..satu gambar aku nak tunjuk kat korang..kalau kat malaysia takde tau camni..kat mesir je ada...keldai pakai seluar!!!!seluar jeans lak tu..ingat manusia je ke yang tau pakai seluar jeans,keldai pun tau pakai,kalau musin sejuk lagi best,tuan dia letak plastik kat telinga dia,motif dia aku pun tak tau,mungkin sebab takut keldai dia kena hujan kot,nanti demam,susah lak..tapi plastik tu muat-muat telinga dia je...hahahahahahahaha...



ikhlas dari hamba allah serba sederhana..conan..

5 comments:

Telor Power said...

ini dikira penderaan haiwan juga ni

Cik Kamoo said...

huhu lawak laaa pakai jeans cmnie...kita pun dah mcm keldai la cmtu

conan said...

telor power...hahahahaha..itu bru skt awk..blm tgk yg lain lg..berlambak tau yg plik2 kt sni..time ksh dtg "ziarah" sy kt sni :)

conan said...

cik kamoo..ehhh..jgn ckp cmtu kak,org yg bg keldai tu pkai la yg mcm keldai,x phm2 fitrh keldai cmne..hahahahahaha...

logorithm said...

Tak baik menyiksa binatang... :-*