Thursday, November 10, 2011

KALAU KORANG BERANI..CUBA TRY TENGOKKK!!

ok..aku dapat gambar2 ni masa aku tengah BW kat blog orang..yela..blog orangla kan,takkan beruang lak..aku agak tertarik dengan latihan2 ketenteraan yang diberikan kepada mereka2 yang bercita2 nak jadi tentera ni dicina..memang dahsyat,hebat jugakla diorang ni ek..jadi aku nasihatkan,jangan sapa2 pun berani cari pasal dengan diorang,sebab diorang boleh hentak korang dengan jari telunjuk je kalau diorang marah..tak caya??tak caya tengok gambar2 kat bawah ni..










push up pun pakai jari je,kalau setakat nak hentak orang pakai jari..hmmm...no hal la..






ok...latihan2 ni aku rasa sesuai sangatla untuk orang2 yang terfikirkan cara diet paling cepat dan pantas,tak caya,try tengok sminggu..baru tahu kesan dia..selama mencuba..


ikhlas dari hamba allah serba sederhana..conan..

No comments: