Saturday, November 19, 2011

PERHATIAN!!!GAMBAR2 NI SEMUA REAL!!!

salam korang..dengan sepantas kilatnya..aku update lagi blog aku ni dengan 1 lagi entry..perhatian!!!gambar2 ni semua real ok!!aku rasa gambar2 ni mesti dah tersebar luas..betul tak??sapa2 yang ada citer pasal binatang2 ni semua atau lebih mesra korang panggilan angry birds,bolehla kongsi dengan aku..time kasih..

tapi aku agak2 je,gambar2 ni semua real..korang tengok sendirilah..pastu nilai sendiri..tak mustahilla kalau semua benda ni real..jadi..jom layannnnnnn....



















ni bukan binatang ok,sapa yang cakap binatang,memang tak pernah masuk sekolah agaknya..aku cadangkn,pasni takyah susah2 nak penuhkan peti ais dengan sayur2,letak je kat kepala..habis citer!!!senang keje..




ikhlas dari hamba allah serba sederhana..conan..

1 comment:

logorithm said...

Oooo... memang wujud angry birds yang sebenar ye?

Tapi I rasa keningnya tipu. Itu kerja photoshop. :-)


Terbaru dari Logokoko:

[U] Nasi Bujang

[11SX] Masalah tidak kuat isap

[10PG] Cara memicit jerawat tak bertauliah