Sunday, November 27, 2011

CRAZY-CRAZY AMAZING PHOTOS(BHS APA NI??)

salam...korang...amacam??puas hati tengok entry aku kali ni..hambik!!!!lebih kurang 27 keping gambar yang aku uplodkan untuk korang hari ni..ha!!!ni qada untuk entry yang akan datang,entah bilala pulak aku nak update blog ni,aku dapat cuti 3 hari,esok aku dah stat kuliah,sebab tu aku rajin uplod blog..ala..korang jangan risaula,bukan korang yang kena susah2 pasal gambar2 ni,aku yang uplod,korang cuma tengok je..hahaha..senangkan??tak susah mana pun...

mana aku dapat gambar2 ni??hahaha..mana boleh bagitahu..adala...hehehehe...memang amazing kan semua gambar2 ni kan,saje je nak ajak korang cuci mata,entry2 tadi macam berat2 je,ni aku bagila yang ringan2 pulak,biar balance sikit...

jadi..jom layan gambar2 nieee..:)
















































































































korang puas hati tak??harapnya puas hatila ye..aku memang tak puas hati..apala masalah dengan blog aku ni..sapa2 yang teror bab2 blog ni,tolong aku ok,kenapa blog aku ni yang bahagian post cuma ada picture dengan preview je,yang lain semua takde,susah aku nak edit tulisan aku kat blog ni,sapa2 tolong aku..



ikhlas dari hamba allah serba sederhana..conan..

2 comments:

logorithm said...

Tak puas hati! We want more! :-p

conan said...

logorithm...nak lebih,cari sendiri!!!huh!!