Wednesday, August 8, 2012

IKLAN RAYA PETRONAS PILIHAN KORANG??

salam....pejam celik,pejam celik,kejap je bulan ramadhan ni hampir pergi dan akan digantikan dengan bulan syawal,bila sebut syawal ni,aku rasa ramai yang dah mula berpusu-pusu pergi beli baju raya,dah mula tempah baju untuk dijahit,dah mula tempah kuih,macam2 agenda yang dah korang susun untuk menyambut syawal yang bakal tiba nanti..

Aku rasa kat malaysia sekarang ni mesti dah meriah dengan macam2 program yang telah siap direncanakan sempena syawal yang bakal tiba nanti,tapi sebelum tibanya syawal,kita selalunya akan dihidangkan dengan iklan-iklan raya yang sarat dengan mesej dan memang best pun..

okla,tergeliat lidah aku menyebut bahasa baku ni..hehehehehe..senang cakap,entry hari ni aku nak hidangkan untuk korang semua iklan raya PETRONAS yang best2 sepanjang zaman,mana satu pilihan korang,kalau aku,aku suka iklan raya PETRONAS yang janda anak 7 tu..hehehehe..memang best..jom layan iklan raya PETRONAS...



Hands 2011..

video


i'm Ok 2008..

video


Burung Murai Dan Ayahanda 2007 ....

video



Abah Jangan Lupa Pakai Lampin Tau..

video



Ombak Jahat..

video



Cari Lembu (Janda Anak 7)

video


Umbrella...

video


Kemaafan..

video


 Iklan Raya 1997

video



iklan yang edisi luar negara ni aku jumpa secara tak sengaja kat youtube..korang2 rasa seiras iklan yang mana??tak kisahla macam mana pun,yang penting,kita semua terhibur dan faham dengan mesej yang ingin disampaikan..

Iklan Raya Edisi Luar Negara..

video



ikhlas dari hamba allah serba sederhana..conan..

No comments: