Sunday, August 5, 2012

GEJALA SORE EYES,5 DAYS MC - BIKIN GUA MENYAMPAH!!



salam..."kes" video  sore eyes,5 days MC ni sebenarnya aku baru je tengok baru-baru ni,aku siap baca lagi pasal budak dalam video ni,budak singapore,nama dia tak payah sebut la kot,korang cari sendirila,benda ni aku rasa ramai yang dah tahu..


aku bukan apa,tengok video ni,aku rasa,betapa gediks dan mengeletisnya budak ni,kalau ye pun nak upload video kat youtube,takyah lak kot rasa-rasanya nak buat memek muka camtu,aku rasa "kes" video ni makin dah jadi trend dikalangan "peminat2" budak ni,yang meniru kembali memek muka yang dia dah buat,dan ada setengah peniru tu yang membuatkan aku lagi menyampah nak tengok,kepada sesiapa yang tak pernah tengok lagi,korang tengok la sendiri,pastu tanye diri sendiri,gedik ke tak manusia yang satu ni..



ni pulak video yang diorang dah buat dalam bentuk katon lak,ni je video yang aku pilih untuk diletakkan kat sini,video yang lain tu,aku tak letak,satgi lagi meluat aku nak tengok,silap hari bulan,tak bukak dah aku punya blog ni..




ikhlas dari hamba allah serba sederhana..conan..

No comments: