Friday, August 10, 2012

IKLAN RAYA 2012 YANG MENYENTUH HATI (FULL VERSION)

salam..dalam aku tercari-cari iklan raya 2012,aku terjumpa iklan ni,dan iklan ni jugak aku dah tengok kat tv3,ini iklan hampir bikin gua meleleh air mata yang selama ini gua pertahankan,perinsip saya,masa tengok citer tolonglah jangan menangis..tapi ini iklan hampir menghancurkan perinsip gua maaaaa....

tak payahla kot aku nak citer sinopsis iklan ni,pasal korang sendiri pun dah tengok kat tv kan,tapi yang korang tengok kat tv tu yang dah di cut2 kan??ni aku bagi kat korang yang full version punya..korang tengokla sendiri...pastu tengok menitik ke tak air mata korang tu...
















aku suka yang ni,nampak sangat ukwah yang erat antara diorang,mereka saling meghargai antara satu sama lain..








IKLAN RAYA 2012...




ikhlas dari hamba allah serba sederhana..conan..

No comments: