Wednesday, June 20, 2012

LAGU RAKYAT EGYPT UNTUK MORSI...

salam...baru-baru ni aku ada post 1 entry yang pasal rakyat egypt raikan kemenangan mohammed morsi sebagai presiden baru egypt,boleh tengok kat SINI siap ada video lagi..dalam video tu ada lagu sekalikan..tu lagu lebih kurang tentang kegembiraan diorang nak menyambut presiden baru egypt ni..hari ni,aku nak share kat korang lagu penuh dia..lirik dia aku tak dapat lagi..jenuh aku search..tak jumpa-jumpa lagi..nanti kalau aku dah dapat,aku update kat sini ok..tapi..buat sementara waktu..korang layan dulu video kat bawah ni ok...


dalam entry yang lepas tu gak,aku ada cakap yang hari khamis ni (21/6/2012) diorang akan buat pengumuman rasmi tentang perlantikan morsi sebagai presiden egypt yang baru,tapi tadi aku baru terbaca yang pengumuman tu telah dibatalkan,tak taula bila diorang nak buat,biasala..bab2 politik ramai je yang tak puas,ada jela benda yang diorang nak buat..apa2 pun,kita tunggu jela camne ok..



BAKAL PRESIDEN EGYPT 2012




MOHAMMED MORSI DAN ISTERINYA NAJLA'






ارفع راسك فوق  لا للفلول رئيسنا مرسي "   ابراههيم فرج"





ikhlas dari hamba allah serba sederhana....conan..


1 comment:

Telor Power said...

semoga mesir kembali tenang dan aman dibawah pemerintahan yg baru