Sunday, June 3, 2012

RAHSIA MENGUMMPULKAN ORANG RAMAI DALAM FILEM HOLLYWOOD..

salam...mesti ramai yang tepkikir-pikir..camne dalam citer hollywood tu boleh kumpulkan orang yang begitu ramai untuk menjayakan filem diorang..tak mahal ke nak bayar ramai-ramai macam tu??jadi hari ni,jom kita cari jawapan untuk masalah yang merungkai kepala hotak korang dan juga aku..cara diorang ni betul-betul menjimatkan kos..agak-agak korang pernah terpikir tak idea ni??

kredit untuk blog ni .


















ikhlas dari hamba allah serba sederhana..conan..

4 comments:

logorithm said...

Itu semua sex dolls ker? Hahaha...

conan said...

logorithm...uit cik logo..sila tapis skt prktaan sex2 tu..blog sy ni brsih dr perkataan tu..hahahahahaha

Cik Kamoo said...

loooor baru tau

conan said...

cik kamoo...time ksh sudi "ziarah" sy kat sini kak :)