Thursday, April 1, 2010

LAYAN DULU PHOTO2 NI........

salam...teman2...hehehehe..kan saya pernah cakap,saya ada terpikir nak tunjukkan sikit keindahan2 kat egypt ni..hmmmm..so skrg ni sy nak tunaikan janji saya tu,tapi setakat ni boleh dikatakan kebanyakan gambar yang saya letak kat dalam blog ni kebanyakannya gambar2 kat tempat saya,alexandria...cuma ada dua gambar yang gambar kincir air tu dengan gamabr labu besar tu saya tangkap kat fayyum & shalalat..satu lagi..ada kucing warna kuning tu,my beloved cat...tp sekarang dah takde..xpe2..saya redha..dia gi merantau cari ilmu tu...hehehehe...kat sini saya sertakan juga bangunan kuliah saya...apa2 pun,insyallah..nnt saya letak gambar dari kawasan lain lak,cthnya,cairo,mansurah..byk lagi la..hrp teman2 suka dgn gmbr2 ni..klu ada yg tak suka..ckp ek.

















No comments: