Monday, April 12, 2010

MINTA USUL DITERIMA...



salam..teman2..klu teman2 betul2 perihatin,cuba teka sat gmbr apa kat atas ni....ni cerita dah lm kan,tapi saya sj je nak buka balik ni,sebenarnya hari ni mood xberapa nak elok,tu pasai saya buka isu yg dah lm ni,tp bknnya semua tahu pun kan??yela.daripada sy dok marah orang lain tak tentu pasal,lbh baik saya mrh kat golongn amerika yang tak brp cerdik sangat..knl kan ngra amerika tu kan??atau nama singktn diorang US..UNGKA SESAT...

membebel pnjg2 pun tak guna,saya cuma nak syorkan kepada bomoh2 di malay yang kejenya dok santau org,sihir org sana sini,apa kata tubuhkan persatuan tuk bomoh yang bidang keje macam ni supaya membuat mesyuarat supaya menjalankan kempen "KEMBALIKAN UNGKA2 SESAT KEDALAM KANDANGNYA"...gerak kerja dia mudah je..gi hantr iblis atau belaan masing2 kat amerika tu supaya golongan yang tak sedar diri tu di santau atau di sihir..and mati dengan senangnya tanpa menyusahkan orang lain lagi..

dari segi badget,ini sebenaryna mengurangkan kos pengangkutan,duit minyak kapal terbang pun jimat,and banyak askar2 yang boleh dapt cuti lebih,senapang and pistol2 boleh berehat secukupnya sebab diorang dah tak larat hari2 dok muntah peluru..

dahla...mulut saya ni jahat sikit,satgi saya kutuk habis2an kang nnt ada lak yang tak puas hatikan,tapi ade ke orang yg tak puas hati klu kutuk golongan2 macam ni??

No comments: