Wednesday, April 7, 2010

KHAS BUAT YANG TERSAYANG...

video

SALAM,sapa yang tak sayang mak??and sp lak yang tak sayang anak??semua orang sy kan???video ni khas tuk mak,umi,mama dan ibu di seluruh dunia..moga kalian mendapat ganjaran yang besar di cc allah taala..amin...

tapikan...orang suka buang anak tu tak taula nak habaq macam mn,masa buat tak pikir pun.tp bila dah bunting baru nak kelam kabut...aduh...manusia..manusia....

teman2..saat ini saya amat merindui ibu saya,alangkah gembiranya bila setiap kali saya pulang dari kuliah saya dapt menatap wajah ibu saya,melihat ibu saya tersenyum...dalam keadaan yang berjauhan ini,banyak perkara yang berlaku terhadap ibu saya,cuma saya tidak mengetahuinya,saya tidak tahu bila ibu saya berada dalam kesusahan,dan bila pula ibu saya berada dalam kegembiraan..apa pun,saya telah berjanji pada ibu saya untuk membawa segulung ijazah berserta ilmu sepanjang sya berada disini,moga segala pengorbanan berjauhan dengan ibu dan segala pengorabanan ibu memebesarkan dan mendidik saya akan terbalas jua satu hari nanti..

siapakah orang pertama yang perlu kita kasihi selepas junjungan mulia nabi muhammad??sudah pasti ibu,dan ini sudah diberitahu sendiri oleh junjungan kita.

No comments: