Friday, April 30, 2010

SELAMAT DATANG MUSIM PANAS....

salam..teman2.....harap maklum..hari ni egypt tukar jam ek..awal sejam ok....klu dulu masa musim sejuk beza waktu egypt ngn malay 6 jam,tp bila musim panas beza 5 jam ok...harap maklum ye org mly....

bila musim panas ni waktu malam dia pendek...jadi pandai2la nak cukupkan waktu tido and study tuk mlm hari ye..smlm sy tgh syok2 menulis buat keje sekolah smpai tak sedar jam da berubah,tgk dah kul 2 pagi,terkejut badak saya,last2 3.30 pagi baru tido,pastu siang nya memang tak cukup tido,gi markas pelajar nak dengar kuliah jumaat jln sampai lelong2..last2 bukan saya dengar kuliah jumaat...orang lain yang tolong dengarkan tuk saya,yang saya sedap je dibuai mimpi sampai terhantuk2 orang dpn....memang xsedar apa langsung...

and satu lagi,kelebihan musim panas ini ialah..bermulanya kempeng kuruskan badan di kalagn pelajar..termasukla skli dgn org yg tgh menaip ni ha...xpe2....gunakanla peluang ini dgn sebaik2nya...

satu lagi...kpd kwn2 seangkatan ku...piksa nak dkt dah ni...jgn lupa tuisyen,study group,nota,and study rajin2..pastikan tahun ni kita najah sama2...mumtaz!!!!!!!!!!!!amin........buktikan pelajar azhar boleh!!!!!!!!!!!!heheheheheheheeh...jadi rajin2kanla diri untuk menghafal ye....jgn hafal je phm kan gak....

musim strwbery and kaum2 yang lain dah berlalu,jadi skrg musim tembikai susu,buah tin,buah apricot and byk lagila...jadi marilah kita menikmati buah2 musim panas ini dengan bestnya....huhuhuhuhuhu..

selamat berimtihan.....selmat berexam..selamat berperiksa.....salam imtihan dari saya.....CONAN....

No comments: