Sunday, April 4, 2010

SI MANGKUK YANG TAKDE KEJE LAIN DAH...

SALAM..teman2...videon ni saya dpt dari kawan saya,penghinaan yang dilakukan pihak yang boleh saya panggil ungka2 ni,tp baik lagi ungka2 tu dari diorang kan??cian lak kat ungka2..hmm..sama ngn jibon pun ada diorang ni...sesungguhnya golongan2 yang bangang bin magkuk bin hayun ni tak pernah reda dgn agama islam...sama2 lah kita lihat bagaimana si besen2 ngn cebok2 ni buat keje bodo yang menghabiskan masa diorang je..

video

No comments: