Friday, January 29, 2010

PEMBETULAN...MAAFKAN SAYA TEMAN2...

salam..teman2..tempoh hari saya ada cite psl hari kiamat kan,saya letak kuarnya dabah no 4,terbitnya matahari disebelah barat no 5..saya rujuk benda ni dalam kitab kuliah,saya taknak kata doktor salah tulis,sapala saya ni klu nak dibandingkan dengan dia,ilmu dia lebih tinggi dari saya,30 juzuk alquran didada dia..

tapi saya cuba dapatkan nasihat kawan2 yg lagi arif dari saya,katanya,melalaui kitab lain yang dibaca,matahari akan terbit disebelah barat dulu,pastu baru kuarnya dabah,masa tu dabah akan bagitu kat kita yang kiamat dah dekat,masa tu jugak akan terpisahnya orang yang beriman dengan orang kafir,dan terus berlakunya kiamat...

sebenrnya kalau nak diceritakan tentang tanda kiamat ni,masih ada lagi perselisihan pendapat antara ulama2..sebb tu kdg2 tu ada buku tu kata mcm ni,ada yg kata lain lak..cuma kita kena rajin mengkaji..

insyallah..saya akan dapatkan rujukan yang lain,tapi apa yang penting,semua tu adalah tanda2na sahaja,janganla kita asyik memikirkan tanda2 dia sampai kita lupa nak perbaiki diri kita...

No comments: