Monday, May 7, 2012

(GAMBAR) KENANGAN MENGAMIT MEMORY...

salam..korang..dah lama betul aku tak update blog aku..bulan april berapa kerat je entry aku letak..huhuhu...biasala..nak dekat dengan exam ni..banyak keje aku nak kena kejar..tambah-tambah lak sejak akhir-akhir ni internet tak berapa nak sihat..


ok..gambar kat bawah ni aku dapat dah lama,cuma hari ni aku baru berpeluang nak publish kat sini..ni pun aku dapat dari blog orang lain..sorry..aku pun dah lupa nama blog tu..nak kata lama sangat la tu konon..sampai lupa-lupa..hahahaha..


gambar yang mengamit memori..
merindui mereka yang jauh pergi..
Entah bila mereka akan kembali...
Perpisahan yang tidak dirancang terjadi...
Sekligus menjatuhkan air mata si ego ini..
Setiap hari berpura-pura happy..
Tapi hati menangis lagi..
Hati berdoa setiap hari..
Agar kita bisa ketemu kembali..
Walau jauh dimata ini..
Tetapi hati selalu mengingati..
Moga allah pertemukana kalian dengan mereka yang disayangi..
Tapi sebelum ini terjadi..
Tabahkan hati!!!!









ikhlas dari hamba allah serba sederhana..conan..

No comments: