Monday, April 16, 2012

CUMA ADA RM36 DALAM AKAUN BANK-BOB KUMAN..




salam..dah lama aku tak update blog aku..atas beberapa sebab yang membuatkan aku tak update blog..senang cite..nak dekat periksa dahla..kelam kabutla sikit jadinya..hehehehe..


ok-ok..topik hari ni yang aku nak bawakan dalam entry aku tentang seorang pelakon yang sekarang ni sakit dan memerlukan bantuan kita semua..tapi aku lebih suka untuk katakan..ada seorang insan yang sedang dalam kesusahan dan memerluakan bantuan kita semua,tak kiralah siapa dia,yang penting dia tetap manusia macam kita,dia popular ke tak ke,kalau ada yang dalam kesusahan kita bantu mana yang mampu kan..kalau tak mampu sumbangkan dalam bentuk kewangan,mungkin dengan cara lain kita boleh membantu kan..panjang la pulak muqaddimah aku ni..


pelakon yang aku maksudkan ialah bob kuman..siapa tak kenalkan..dia sekarang sakit,dan memerlukan bantuan untuk menampung hutang yang perlu dibayar sepanjang dia dirawat dihospital haritu,dan beberapa lagi kos perubatan yang diperlukan..dalam akaun bank dia cuma ada RM36..jadi marilah sama-sama kita bantu dia.. untuk maklumat lanjut untuk korang tatapi sampai korang puas hati,boleh masuk kat sini http://www.terbelog.com/2012/04/bantulah-bob-kuman-yang-sedang-sakit.html 

Dan satu lagi pasal akuan maybank bob kuman kena sekat,boleh baca kat sini http://helmifaiz.com/akaun-maybank-bob-kuman-telah-disekat/#_ jangan risau..ada sebab positif disebalik citer ni,baca dulu ok..
apa-apa pun..doakan supaya bob kuman dapat melangsaikan hutangnya dan kembali sembuh seperti biasa..sumber dari terblog.com dan helmifaiz.com








ikhlas dari hamba allah serba sederhana..conan..















No comments: