Thursday, October 27, 2011

SILA JELASKAN APA YANG ANDA FIKIRKAN..

salam..korang..apa kabo..kelembapan dan kemalasan mengupdate blog sudah mula menjadi penyakit buat diriku ini..kenapa conan??kenapa!!!amat2 memalukan..huhuhu..

sejak akhir2 ni banyak benda jadi,citer kematian pemimpin libya muammar gaddafi tempoh hari mengejutkan banyak pihak..masing2 apa pandangan masing2,and aku pun ada pandangan aku sendiri..

cerita kedua..manchester united VS manchester city 1-6..ambikkkk.....LIKE A G6!!!walaupun citer lama,tapi aku tetap nak citer balik kat blog ni..aku bukan apa,aku ni bukanlah jahat sangat nak gelak2kan orang ni,tapi aku paling tak tahan bila aku terbaca 1 statment ni "MANCHESTER UNITED RANKING PERTAMA,LIVERPOOL RANGKING KE-4"..last2 skli,tengok apa jadi..hahahaha..lain kali jangan berlagak sangat..hahaha..sekli dapat..hambik kau!!!..tak sabar nak tunggu perlawanan antara TERENGGANU VS NEGERI SEMBILAN lak,sabtu ni..kul 8.45 malam,tak silap aku la,nanti korang semak balikla jam dia tu,betul ke x..

ok..tak nak merapu banyak-banyak sangat,sebenarnya aku nak tanya korang,apa yang korang fikir bila tengok gambar2 kat bawah ni..bagitahu aku apa yang korang fikirkan itu..




















ikhlas dari hamba allah serba sederhana..conan..

No comments: