Thursday, May 19, 2011

TAKUTNYA...

salam..kawan2..aku ade baca satu blog ni,ade satu entry,pasal kembalinya seorang blogger ke rahmatullah..ambik masa seminit sedekahkan al-fatihah pada arwah..alfatihah...

takut aku dengar,ramai yang dah meninggal..aku jadi takut..kat sini..ade sehari tu aku asyik dengar orang buat pengumuman pasal orang meninggal..aku rasa..haritu,mana aku gi,mesti aku dengar orang buat pengumuman pasal mati..hari yang sama gak,aku kuar sebab ade keje sikit,masa aku nak balik,aku terserempak ngan orang ramai sangat,diorang iring sebuah kereta..dalam tu ada mayat.aku lalu kat sebelah kete tu je..memang real aku nampak mayat..aku jadi takut..takut mati n takut sebab nampak mayat tu..

aku tengok mayat tu bukan sekali imbas,tapi lama aku tenung mayat tu,aku pun tak tahu kenapa aku berani sangat tengok mayat tu lama2..tapi betulla..kite kena ambik iktibar bila kite ziarah orang mati..aku pun terfikir gak..ntah bile ajal aku..aku pun tak tahu...bile2 je..kawan2 aku ramai yang dah meninggal..aku betul2 tak jangka..kat bawah ni aku just letak gambar mayat lukis je..aku mula2 memang nak letak gambar mayat betul,aku bukan takut nnt orang fobia nak masuk blog aku,tapi nanti aku yang tak buka blog aku sendiri..

No comments: