Friday, May 13, 2011

DUNIA OH DUNIA..

saje nak tunjuk video ni kat korang..tahu dah..mesti video ni dah tersebar luas,aku je yang ketinggalan zaman..tapi takpe..aku tetap nak letak gak dalam blog aku..sebab aku tension ngn entry yang dua hari lepas..penat je aku taip..last2..the page not found..rasa macam nak tepon los and faun je..suh cari balik entry tu sampai dapat..tapi aku yakin..tak dapat punya..

takpela..aku maafkan entry tu..yela..manusia yang berakal pun kadang2 mudah buat silap,inikan pulak benda alah ni..otak pun takde kan..kang tak pasal2 aku yang dikatakan takde otak..

video

pasal video ni..malas nak ulas panjang2..korang masing2 dah tahu..so jom pakat2 ramai layan je video ni..

No comments: