Tuesday, April 19, 2011

NO KOMEN...

video

dah tengok video tadi???no komen maksud saya bukannya saya terima dengan apa yang dia kata,tapikan senang cakap..."orang cerdik takkan bertikam lidah dengan orang yang terlalu lalu lalu bodoh macam dia ni",jadi yang sebaiknya cakap je NO KOMEN..apa pun mesti dia nak dia yang betulkan..tapikan saya nak cakap sikit,kalau dia ni dok kat arab saudi.alamatnya terpisahlah kepala dia dari badan dia...

kalau ikut hukum...opsss..malas nak ulas panjang2....moga dia tahu nak ucap syahadah balik...sebab dia dah......

No comments: