Friday, February 20, 2015

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT MALAM :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera sahabat blogger....kira pakai jari...lama dh oi aku x aktif kat blog....lately...banyak cite best jadi dalam hidup..nak taip kat sinu busy + malas..itu yg buat aku tak tertaip kat sini....buka2 blog...bnda pertama yang aku dapat "maki hamun"..its ok...aku kurg buat research..xpe...skrg mmg aku tgh ber research...tapi tajuk apa,xyhla canang kat sini lak..xpe...bodo mmg kena belajar lagi...hahahaha...

oh...1lg..apa yang aku taip kat blog ni,kalau rasa2 byk auta,jgnla ikut,apa kata korang pun buat research jugak..pendek kata..xyh bc langsung,terus je bukak kitab,cr kesahihan dia sendiri...lg bagus,klu aku slh terus komen dgn statment yg sahih dr pihak korang..kan??bru share ilmu namanya...dari si cerdlik kpd yg xbrp nk cerdik sgt ni kan...lps ni aku tulis psl durian ke semut ke lg baik...lg fun,lagi enjoy...ok...sekian....slmt mlm manusia...

ikhlas dari hamba allah serba sederhana...conan...:)

No comments: