Wednesday, July 4, 2012

"MANA HILANGNYA JUWITA"

salam..walaupun busy macam orang yang ada syarikat sendiri,aku tetap menulis,tak kiralah apa pun tajuknya,janji benda tu dapat dikongsikan dengan korang..hari ni..jom tonton..aku nk citer sikit tentang satu drama bersiri yang agak menarik,aku tengok video promo dia,aku agak tertarik la untuk tengok..tambah-tambah lagi citer pasal penyiasatan,lagi aku suka,sesuaila dengan nama aku,CONAN...bagi mereka yang kenal aku,aku dah tau apa diorang nak kata kat aku,sampai susah payah aku promosi citer ni,mungkin betul gak dengan apa yang diorang nak kata tu,tapi satu lagi sebabnya,aku suka sebab drama ni berunsurkan penyiasatan!!!jadi pada mereka2 yang nak kata tu,sila  gariskan jugak ok alasan aku yang satu tu...


SINOPSIS MANA HILANGNYA JUWITA.


Anggun (Lisa Surihani) yang datang ke kuala lumpur untuk mencari adiknya juwita yang hilang,pelbagai cabaran dan dugaan terpaksa dihadapinya sehingga membawa dia ke rumah pelacuran dan terpaksa berhadapan dengan hidup yang penuh glamor dan penuh dengan kegelapan.

Anggun telah bertemu dengan bekas kekasihnya haider,anggun meminta tolong haider dan pihak polis untuk mencari adiknya.


Drama 15 epsod ini akan menemui penonton di astro ria 9julai,jam 10malam.






setakat yang aku baca hari tu,4 episod sudah disiapkan..itu haritu..sekarang mungkin dah 5 episod ke kan..aku ni bukan pengarahnya,jadi tak taula secara terperincinya ye..


Drama ini turut dibintangi pelakon-pelakon hebat antaranya Lisa Surihani,Erra Fazira,Umie Aida,Zahiril Adzim,Raja Ilya...



(PROMO) MANA HILANGNYA JUWITA..

video


tengok Erra Fazira dalam citer ni gayanya cam jahat je kan,Umie Aida jadi polis..memang aku tunggu sangat2 Erra Fazira pegang watak jahat,watak jahat yang betul2 jahat...selalunya dia pegang watak nangis2 je kan,selalu dia je yang kena,kali ni,kasi orang lain lak yang terkena olehnya..hahahahahaha...apa2 pun,aku harap citernya biarla sebest video promo yang kita tengok tu.


ikhlas dari hamba allah serba sederhana..conan..

No comments: