Tuesday, July 10, 2012

VIDEO EKSKLUSIF "MANA HILANGNYA JUWITA"

salam...hari ni entry aku masih lagi berkaitan dengan drama "MANA HILANGNYA JUWITA"...lama2 blog aku ni boleh jadi blog rasmi "MANA HILANGNYA JUWITA??"..hahahahaha...disebabkan aku luar dari malaysia,jadi aku masih tak dapat nak tengok episod 1 yang telah disiarkan pada 9julai lepas...


tapi aku terjumpa video ni "VIDEO EKSLUSIF MANA HILANGNYA JUWITA" aku tengok macam best ek,aku baca komen pun ramai yang puji..jadi apa kata korang layan video ni,pastu boleh letak komen ok..

video




P/S : "mana hilangnya juwita??" setiap hari isnin,10 malam,di astro ria (104)





ikhlas dari hamba allah serba sederhana..conan..

No comments: