Thursday, December 16, 2010

BUAT MALU DIRI SENDIRI....

saya ada satu cite nak syer..haritu saya ada baca satu buku psl mat rempit..mari sama2 kita hayatinya...saya storykan tuk teman2 semua...

cite 1
ada sorang mamat ni nama dia leman(bukan nama sebenar)satu hari dia naik moto kapcai kawan dia g kuar mana ntah..badan dia ni kira besar la kan...sampi kat lampu isyarat,kawan dia mencelah la kat tengah2 keta tu..mencelah punya mencelah sampai kat satu tempat tu dia celah,kawan ngn moto dia lepas,tapi si leman ni tersangkut lak kat tengah2 tu...gedebuk jatuh kat tengah2 tu macam sami buddha...tak pasal2 dia jadi sami buddha yang tak terlatih..kawan dia macam nak terberak gelak kat dia...malu..pikir sendirila beb...

cite 2...
si seman ni tumpang moto kawan dia satu hari ni..sampi kat lampu isyarat,berhentila kan,xkan nak mati percuma lak kan..nth angin apa agaknya dia rasa nak merokok..dia pun turunkan dua kaki dia sebab nak ambik rokok dalam poket seluar..tiba2 lak masa tula lampu hijau nak menyala...kawan dia pun dengan cool dan berhati waja memecut moto dia sekuat hati,maka tinggalla si seman ni berdiri sorang2 kat tengah2 jalan raya...berdiri sorang2 macam tugu negara...tp ni tugu jalan siap pakai halmet lagi...canggih tak??

PENGAJARAN DIA????ala...pikirla sendir..yang baca blog ni kan semua boleh berpikir,klu tak xdela korang pandai baca blog kan???

1 comment:

abidsufi said...

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...
nak gelak lagi boleh x?!