Tuesday, June 8, 2010

BANGKIT!!!!SEDAR DARI MIMPI....

SALAM..teman2..tadi saya bawakan cite pasal org arab..la ni cek nak habaq pasal satu kaum yang tak tau nak bersyukur pasai dok pijak lagi di bumi allah ni...satu kaum yang sombong dr..kaum yang bangga sbb pernah menjadi kaum kesygn allah..tp tu dulu....disbbkan perangai diorang sndr kini diorang menjadi kaum yang dilaknat allah...sp lagi lagi kalau bukan yahudi laknatullah...

baru2 ni kita dikujutkan dengan penawan zionis keatas kapal2 sukarelawan..dan termasuk org mly yang ikut serta dalam kapal tersebut...nak kata diorang terlamapu bodoh..apa hak diorang nak thn kapal yang berada di perairan antarabangsa????bnda ni diorang sndr yang ngaku..ada orang cedera ms..kwn2 yang lain mintala si zionis bwk yang cedera tu ke hospital,tapi tentera yg bodo tu jwb sush nak hnta,sbb skrg ni kita di perairan antarabngsa..skrg ni trg2 dah nmpk yang diorang tu mmg bongok...

skrg ni tentera yahudi dah mula serang kwsn gaza...diorang dah mula tunjuk taring...teman2 tak terpikir ke..kita ni dah hmpi ke akhir zmn...antra tnda2 nak kiamat ni berlakunya perang...skrg bnda tu dah jadi...yahudi laknatullah tu dah makin berani mara tanpa rs takut...

nnti bila dah hmpir pd kekalahan diorang,diorang akan berlindung disebalik sebuah pokok yang akan lindungi diorang bila diorang nyorok kat belakang tu..sbb masa tu semua pokok @ batu @ apa2 je akan bersuara bila yahudi ni nyorok blkg bnda2 ni...sekarang ni pokok tu yahudi tgh tanam..tgk..sbnrnya diorg percaya je dgn semua bnda ni..klu tak knp diorang nak tnm pokok tu??tp kpla otak diorang degil...

yahudi ni sbnrnya xde istilah sayang pada orang2 yang bukan agama diorang..bagi diorang membunuh orang2 yang bukan beragama mcm diorang adalah satu kwjipan tmbh2 lagi orang2 islam..diorang sentiasa dahagakan darah2 umat islam..tapi skrg ni pelik..knp umat islam tak pernah sdr...knp perlu mly ambik yahudi sebagai penasihat...xde faedah....kenapa perlu mly terima utk berkontrak dgn kilang coca-cola??kenapa..kenapa..dan kenapa???xkan kita tak sedar,ni semua tektik diorang..

baru2 ni ada pertandingan melukis karikatur nabi muhammad..nampak betapa kuang ajar nya diorang ni...diorang kaum yang palin degil..yang selalu banyak bertanya smpi allah turunkan bala,yang membunuh nabi diorang sndr...

baru2 ni kawan saya dapat berita dr ym....katanya kita dinasihatkan spy delete semua gambar kat FB,sbb skrg ni orang2 yahudi tgh cuba edit gmbr2 wanita muslimah kpd gmbr bogel....lihatlah sekli lg btpa banggangnya diorang...pompuan diorag xpela..buka sn buka sini smpi xde baju pun xpe...dan di maklumkan jugak..perkataan "ISRAEIL" dalam bahasa yahudi bermaksud "TUHAN KAMI"..jadi dinasihatkan..jgnla kata ISRAEIL LAKNATULLAT..TAPI KATALAH YAHUDI LAKNATULLAH....betul @ tak fakta ni,bagi sy baik percaya je sbb diorang semuanya buruk...klu tmn2 tak percy sy boleh buktikan keburukan diorang...semua tu tlh dibukukan...tapi yang paling nyata..kisah diorg semua disebutkan dlm al-quran...takkan dgn al-quran pun tmn2 tak caya???

ingat antr misi diorang..nak hancurkan al-quran dan makkah...tmn2 nak tengok ke kekejaman diorang..baik...sy ada 1 video tuk teman..orang yahudi buat kat orang islam dipalestin....orang pelestin tu dianiya dgn kenderaan dia sndr..kejam sgt..tengokla sndr...sp yang lemah smngt tu jgnla tgk..pas ni klu tmn2 tak percy gak..balikla..solat byk2..zikir byk2...

video

No comments: