Monday, November 16, 2009

salam,maaf kepada teman-teman yang menunggu blog saya ni lama tak up date2..bukan apa,sejak akhir2 ni internet kat rumah macam xberapa bagus sangat,ni semua gara-gara tamer yang tipu saya,konon internet dah pasang,padahal seinci line pun tak boleh guna,janji arab tul..tapi takpela,itu soal dia dengan allah,mungkin dia lagi bijak untuk menjawab segala pertanyaan allah kelak..yela dia kan orang arab,so mesti dia faham nanti apa yang bakal di tanya,di akhirat nantikan bahasa utama kita bahasa arab,bukan bahasa melayu,bukan english dan bukanya jepun,kullun bil lughahtul arabiya...kita tinggal jap psl si tamer ni,kpd teman2 saya yang nak tau pasal orang arab ni nnt saya cte ok,dalam ruangan yang lin..tapi hari ni saya nak cite pasal seorang kenalan yang sebenarnya saya tak kenal dia,sampai sekarang dia tak pernah nak cite pasal identiti dia,yang saya tau dia ni perempuan sebab dia ade tepon saya sekali,just pesan jaga diri elok2,tapi yang saya tak sangka tu,sanggup lak dia tepon saya dari malaysia,dia selalu cakap kat saya tak penting pun untuk saya kenal dia sebab sekarang dia tak sedia lagi nak cerita pasal diri dia,baru2 ni dia hantar meseg dia nak gi hospital ,tak terlintas la lak saya nak tanya sapa yang sakit,maybe yang sakit sedara mara dia atau kawan2 dia yang lain,atau maybe dia ade urusan lain,atau mungkin dia keje kat situ,tapi lepas tu dia hantar meseg lg katanya,dia dah tak banyak masa lagi,jaga diri baik..thats all..apa maksud dia tak punya masa lagi???apa2 pun saya taknak bersangka buruk,husnu zon mybe lg baik..apa2 pun saya doakan yang terbaik untuk dia,apa yang saya minta,please tell me your name,kalau ada masalah kita boleh bincang elok2,kan itu gunanya kawan??nak berkawan biarla kita kenal,harap ungkapan bahawa dia ikhlas untuk berkawan dengan saya adalah benar,kalau sebaliknya,terpulangla,itu antara dia dengan allah...

No comments: