Thursday, November 26, 2009

PERANGAI DAH MACAM BERUK!!!!

Salam,hari ni saya nak citekan sesuatu yang boleh di katakan menarik,pasal manusia yang perangai dia lebih kurang macam beruk,tp lbh teruk daripada beruk!!!saya ade baca 1 kisah,cam ni cite dia,ade sepasang pakwe makwe ni naik moto sama2,tiba ade sekumpulan tahan,suh berhenti,kalau tak berhenti aku sumpah ko jadi batu,macam tu kot dia kata,saya reka je ayat dia ni,hehehehehe...pastu diorang pun berhentila,bile diorang dah berhenti,yang 5 orang tadi culik makwe laki tu bawak kat tempat lain,yang pakwe dia tu tak taula diorang bawak gi mana,saya tak pasti la pulak(bawak kemasjid kot)pastu awek dia ni diorang rogol,bile dah puas,diorang tak tau nak buat apa dengan pompuan malang ni,last2 diorang bawak awek ni letak kat bawah pokok,pastu diorang ni yang teringin nak jadi macam beruk tu pun panjatla pokok and diorang lompat atas badan pompuan tu berulang2 kali,dan semestinya la kalau di ikutkan logik akal kte ni mestila dia mati sebab kena hempap dengan beruk2 yang terlebih kilo tu kan.ni 1 story yang memang pelakon2 dia dah macam beruk!!

ini 1 lagu story yang mana mamat ni mungkin masa kecik2 bercita2 nak jadi tukang jolok sarang tebuan tapi tak jadi2,ni pun kisah mamat yang merogol seorang gadis tak silap saya,tak pun budak kot(maaf sebab fakta tak berapa tepat,tapi yang pastinya perempuan la kan)bile dia dah rogol,tuk puaskan lagi nafsu dia yang macam spesis apa ntah,dia ambiknya kayu yang penuh dengan paku2 tu,di joloknya dalam kemaluan pompuan tu,cuba teman2 bayangkan,beruk pun sayangkan kaum dia sendiri,tp mamat ni tak pula,mybe dia punya habitat takde lagi kot...

sebenarnya banyak lagi kisah2 macam ni,cuma saya rasa tak perlula nak cite semua,teman2 lbh arifkan...beruk pun ade sifat ihsan lagi,tapi manusia zaman sekarang ni takde lansung sifat tu,salah siapa sebenarnya ni,salah mak ayah??salah guru??salah kerajaan??atau salah diri sendiri???pikir2 kanla teman sekalian..

No comments: