Saturday, February 8, 2014

SELAMAT HARI LAHIR AWAK!!!

SANAH HILWAH YA UKHTI MAHBUBAH..KULL SANAH WA ENTI BIL KHAIR..




Waktu berjalan tiada henti..
Mengiringi rembulan dan mentari..
Yang terbit nan tenggelam setiap hari..
Mengiringi usiamu yang kian bertambah..
Dari hari ke hari...

Selamat hari lahir awak...
Saya takde hadiah besar2 untuk awak..
Takde jugak kek untuk santapan awak..
Cuma ada 1 yang mampu beri...
DOA moga ia lebih dari mencukupi..

Bertambah umur bertambah juga amalan..
Moga hidup penuh keberkatan..
Redha ALLAH sentiasa berpanjangan..
Moga doa awak dimakbulkan...

Jangan terlalu ambil hati dengan tingkah manusia..
Yang selalu buka aib kita..
Pasak dalam hati bahawa allah adalah yang utama..
Cukuplah dia sebagai penjaga..

Pengakhiran buat sebuah pincisan..
MAAF.. Cuma guna bahasa jalanan..
Saya coretkan sempena ulang tahun kelahiran..
"Walau seketika pertemuan..
Kita terpisah dengan lautan..
Dirimu tak mungkin ku lupa "   (^_^) y

Bezanya...
Kita tak pernah bersua..
Rindu itu sakit..ubatnya bersua..
Tak semestinya bersua muka..
Boleh jadi kirimkan DOA...

P/S : saya nyanyikan untuk awak..tapi dek kerana terpisah dengan lautan..awak cuma mampu dengar muzik yang kononnya saya mainkan..selamat hari lahir awak..harapnya awak tahu siapa "awak" yang saya maksudkan..salam sayang&rindu dari saya...moga ALLAH sentiasa jaga awak..oh....jaga diri untuk diri sendiri dan untuk mereka yang menyanyangi :)








ikhlas dari hamba allah serba sederhana..conan..

No comments: