Monday, September 17, 2012

(GAMBAR) ANGELINA JOLIE LAWAT KEM PELARIAN SYRIA DI IRAQ..

Salam..dari aku bercerita panjang lebar pasal di Sam Bacile tu,baik aku bercerita panjang pasal si Angelina Jolie ni,Angelina Jolie telah bertemu dengan menteri luar Iraq Hoshyah Zebari untuk membincangkan langkah-langkah penjagaan untuk pelarian Syria di Iraq..

Angelina Jolie yang merupakan utusan khas UNHCR turut berbual dengan beberapa orang disatu tempat dikem pelarian yang menempatkan pelarian syria.Sebelum berkunjung ke Iraq,angelina Jolie terlebih dahulu singgah di Jordan,Lebanon dan Turki untuk melawat pelarian Syria disana.

Aku memang kagum betul dengan si Angelina Jolie ni,dari segi keje amal yang dia buat la,aku selalu la jugak ikuti perkembangan dia,suka bantu orang sana sini,sebelum dia,dulu aku suka baca pasal mendiang Puteri Diana..masa tu aku kecik lagi,aku suka baca pasal dia..

Berikut beberapa keping gambar Angelina Jolie semasa dia berada di Iraq..kredit untuk relevansokmo


























ikhlas dari hamba allah serba sederhana..conan..

No comments: