Friday, September 7, 2012

FILEM " GRAVE ENCOUNTERS"

Dah lama aku menyepi..biasala,detektif conan sibuk..lagipun masalah internet pun satu hal gak..rindu betul dengan blog kesayangan ku ni..

Hari ni aku nak ajak korang semua tengok satu citer hantu baik punya!!!GRAVE ENCOUNTERS,ada yang no 1,ada yang no 2,rasa2nya yang no2 tak kuar pawagam lagi..aku sebenarnya nak citer lebih-lebih pasal citer ni aku sendiri pun tak tengok lagi...aku pun baru nak je nak tengok..jadi jom sama-sama kita layan cite,nak tau lanjut,boleh search sendiri kat google ye..

pendek kata,citer ni memang gempak,kisah sekumpulan pemburu hantu yang menyiasat pasal sebuah hospital sakit jiwa yang dah lama terbiar..

jom sama-sama kita layan triler filem nie..memang gempak wa cakap sama lu...

GRAVE ENCOUNTERS 2 official Trailer [HD]




ikhlas dari hamba allah serba sederhana...conan..

No comments: