Saturday, March 31, 2012

CARA NAK KIRA JANGKA HAYAT KORANG..




salam...nah!!!ni jangka hayat aku yang telah pun aku kira..aku pun dapat maklumat ni melalui perkongsian bloger-bloger lain..mungkin ini sekadar bancian daripada kerajaan ataupun benda lain yang aku pun tak tahu,tapi yang pentingnya,jangka hayat korang jangan percaya sudahla..berapa hayat kita ni tu tuhan je yang tahu,kita jangan mandai-mandai sendiri lak ye..faham-faham sendirila..

ok..korang nak try kira..sila klik kat sini.. http://www.statistics.gov.my/portal/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=135&lang=bm

yang atas tu contoh la ye untuk korang yang baru nak try,yang tu aku punya..ok..kesimpulannya,buat boleh,percaya jangan!!! saje suka-suka isi masa lapang tu boleh la..hehehe...


ikhlas dari hamba allah serba sederhana..conan..

No comments: