Sunday, September 18, 2011

CHELSEA VS MANCHESTER UNITED = ?????





salam..korangggggggggg!!!!!rindunya..lama dah tak update..sory..sejak akhir-akhir ni banyak benda yang aku kena siapkan,aku tak boleh nak usung si compaq ni merata atas sebab-sebab yang tertentu..

ok..hari ni..entah kenapa aku sangat-sangat teruja nak layan bola sepak,aku dah siap register dah kat laman web dia,harap-harap malam ni boleh la tengok live!!!!!yihaaa!!!!!!!!!tak sabar dah ni...

satgi jangan internet buat hal sudah..penat tau register..kalau internet ni buat hal,aku gi buat rusuhan kat depan pejabat dia!!!huh!!!!

malam ni,kul 11 mlm waktu mly CHELSEA vs MANCHESTER UNITED..hahaha..korang sokong mana??aku??rahsia la beb..mana leh gtau..undi adalah rahsia..hahaha..

jadi..peringatan untuk internet..jangan nak buat-buat sakit malam ni..aku nak tengok bola malam ni..kalau hang buat-buat sakit malam ni,siaplah hang!!!kita gi beli tiket,gi tengok kat stadium terus!!habis cite!!huh!!

ok..sapa yang rajin..malam ni..buatlah rumah terbuka..tengok bola..yihaaaa!!!!!!








ikhlas dari hamba allah yang serba sederhana..conan..

No comments: