Friday, September 9, 2011

CERITA BUDAK COMEL & SEDIKIT NOTE UNTUK AWAK...TERIMA KASIH..

salam..korang..sihat ke??dah lama sangat aku tak update blog ni..ok..no excuse..tiada alasan..hidup jangan selalu sangat bagi alasan..jadi..memang salah aku..sapa suruh malas sangat nak update blog..jadi..sebagai dendanya..korang boleh minta barang yang bawah 20sen kat aku..silakanlah ye..lain kali jangan tiru perangai aku ni yang malas sangat nak update blog sendiri..

baru2 ni..aku gi raya kat tempat kawan aku,mansurah.mansurah tu macam kampung sikitla..seronok jugak beraya kat sana..mana tak seronoknya...dia tolong masakkan tuk aku,dia basuhkan baju aku..maunya tak seronok!!!bukan aku suruh..dia yang sukarela..jangan salahkan aku..korang tak tahu cite,jangan tuduh2..huh!!!!

habis beraya mansurah,aku balik alex..esoknya,aku dapat berita,result dah kuar!!!aduhh!!kecut perut aku..takut..takut nak gi tengok result sendiri..aduhh!!somebody call 911..hahahaha..

alhamdulillah..aku syukur sangat2 bila dapat tengok result aku..korang jangan tanyala pasal result aku..yang penting aku syukur sangat2..alhamdulillah..dalam bulan syawal ni..ada 2 benda yang jadi,yang menjadikan aku seorang yang happy..dah lama aku nantikan saat2 ni..baru aku sedar..bila kita kehilangan sesuatu,allah pasti akan menggantikan dengan benda yang lebih baik..aku berfikir balik..aku bersedih dulu sebab allah ingin aku membayar dulu harga sebuah kegembiraan untuk hari ini..aku syukur sangat2 ya allah..terima kasih ya allah..segala-galanya datang dari mu..




sebelum tengok result..aku menyorok dulu..kita kena cool..kalau gopoh sangat,jatuhla cool dan macho aku yang sememangnya digelar budak paling comel..huhuhuhu




bila dah tengok result..terharu lak..takleh tahan dah air mata tu..terharu sangat..habis hilang comel muka aku tu..huhuhuhu..tapi masa nangis ni pun,muka aku tetap comel kan??hehehe.aku dah kata..aku ni budak comel..korang tak caya..jangan jeles..



NOTE : hannah..time ksh sbb sudi msuk blog sy ni..saya mnta maaf ye kalau bhs sy kt ruang komen tu ada yg menyakitkan hati awak..kalau awak nak mrh sy,silakan..saya terima..uhibbuki fillah..:)

ikhlas dari hamba allah serba sederhana..conan..

No comments: