Wednesday, February 13, 2013

(VIDEO LAWAK) LAGU BERUS GIGI..

Assalamualaikum..dah lama benar tak update blog ni,merata2 sarang labah2...ok..takyah nak merapu sangat..tapi entry kali ni memang nak merapu pun..1 video ni saya dapat dari kawan saya..kisah lagu dan berus gigi..nama penyanyi dalam video ni loius amstrong..katanya la ye,saya pun tak berapa kenal sangat..rasanya video ni ramai dah kot yang publish kat blog atau mana2 jela..tak kisahla,sapa yang belum tengok,boleh tengok kat sini..

Apa2 pun..video ni hanya untuk suka2,moga dapat menceriakan hari korang..jangan masam2...jangan sedih2..mulakan hari dengan senyuman..tapi sebelum tu..JANGAN LUPA BERUS GIGI!!!!selamat pagi malaysia..boleh klik dan layan video ni..




  video


ikhlas dari hamba allah serba sederhana...conan..

1 comment: