Monday, November 5, 2012

BERTEMU HIDAYAH KETIKA UMUR 25 TAHUN..

salam...rumah aku takde internet,buat hal lagi!!!!berapa kali dah gi jumpa tauke,bagi alasan yang sama..bosan!!!datang rumah kawan,update blog jap...

hari ni aku nak share dengan korang pasal seorang pemuda moroco yang dapat hidayahmyang mencari kebenaran,dan dia dapat semua tu ketika umur dia 25tahun!!aku harap sangat korang tengok video ni,buat pengajaran untuk kita..

pada mereka yang rasa penuh ilmu agama didada,jangan lupa sebarkan...ingat,tuhan akan tanya kita terlebih dahulu diakhirat nanti,sebab kita terlebih dulu tahu berbanding mereka yang tak tahu..jangan sampai kita mengusung sekali dosa mereka ke kubur,kita merasa azab nya atas kelalaian kita sendiri...


video

ikhlas dari hamba allah serba sederhana..conan...

No comments: