Wednesday, June 8, 2011

AIR HITAM YG MENYUSAHKAN...

hari ni aku takleh nak uplod gmbr sbb intrnt tak kuat,dh lama aku nunggu,lmbt sgt aku uplod..jadi hari ni aku nak bawak satu isu yang agak best.pendek je..

air coca-cola tu diharamkn,nak tau knp???sebab kandungn dlm air tu blh buat kite mati cpt skt..tak caya??ok..xpe2..ikut suka korang..tp utk pengetahuan korang,coca-cola tu klu kt US,diorang wat cuci tandas je tau,tgk..diorg takyah pakai clorox dah sbb ade bnda yg lagi brkesan utk menanggalkn kotorn2 degil..bestkan..klu korang rs2 nak brsihkan segala2 isi prut korang..silakan minum coca-cola...

lg satu..kat ngra israel,air tu mana ade jual kat sn,kite ni je yang membeli..nampak tak sp yang nak kite mati cpt???so pkr2knlah...

aku nak ingtkan korang,prkr yg memudrtkan dr kite blh jtuh hukum haram..dalam ayat quran ade sebut..klu mcm tu rokok pun memudaratkan kan??cm ne ye??hmmm..no komen..bab rokok letih dh brckp...

No comments: