Saturday, February 25, 2012

LELAKI PALING CUN DIDUNIA..

salam..korang..terpegun aku bila tengok gambar-gambar ni..lelaki paling cantik dan cun didunia???hahaha..memang cantik pun kan..tapi dia memang lelaki tulen yang bekerja sebagai seorang cosplayer dan cosdresser yang sentiasa memakai pakaian wanita.jom tengok sat biodata dia :

Name: kiyoshi sakurazuka
Real Name :澈樱冢 = Che Ying Zhong (CMIIW)
Birthday : April 4, 1984
Height : 160cm
Weight : 40kg
Blood type : A
Constellation : Aries
Gender : Male
Birthplace : Hunan, China
Graduate : Beijing Institute of Technology..


ni maklumat yang aku dapat setelah berjalan-jalan ke blog orang lain,kira ramai gak la yang buat entry ni,aku je yang ketinggalan sikit..jadi..apa kata korang??memang cun pun kan..jom layan sat gambar dia kat bawah ni..

























gambar-gambar bila si kiyoshi sakurazuka (nak sebut pun terbelit lidah!)menunjukkan diri dia sebagai seorang lelaki sejati..
















perhatian!!kepada wanita-wanita diluar sana yang ada hati nak pikat si lelaki jepun
ni,lupakan jela,dia ni dah "dicop" siap-siap pun :)






jadi..apa kata korang??paling cun didunia ke?ke ada yang lagi cun??


ikhlas dari hamba allah serba sedrhana..conan..

4 comments:

logorithm said...

Uish! Kejelitaannya mengalahkan orang pompuan!

conan said...

logorithm...time ksh msuk ke blog sy wlupn xslalu update..:)

Cik Kamoo said...

memang cun...heheheh

conan said...

cik kamoo...time ksh krn mengomen disini kak :)