Sunday, February 14, 2010

LAWAK SANTAI....

salam...lawak ni saya dapat dari pembacaan..kita share sama2 ok..and disebabkan benda ni saya baca lama dah,so ada yang saya tambah sendiri..tapi kalau ada lawak yang terkasar sikit,teman2 jgn marah ek...ini sekadar lawak je,takde kena mengena dengan manusia dan binatang...hehehehehehehe....

LAWAK 1......
kenapa lelaki mesti beristeri tiga...mari kita cari sama2 jawapan dia ok...kalau sorang je jadi isONE,klau dua jadi isTWO,tapi kalau tiga dia jadi ISTREE....

LAWAK 2...
seorang wanita yang berpakaian seksi jatuh dari tingkat lima,tiba di tingkat empat perempuan tu di sambut oleh lelaki mat saleh,wanita itu tersenyum sambil berkata"terima kasih,awak telah menyelamatkan saya".Mat saleh itu membalas "ok,sebagai balasan,awak kena tidur dengan saya malam ni".perempuan itu amat marah dan memaki laki itu,"ok,klau macam tu saya tak boleh tolong awak"kata laki mat saleh tu and melepaskan pegangan dari perempuan tersebut.
sampai ditingkat tiga,dia disambut laki india,macam biasa,perempuan itu berterima kasiah,and sebagai hadiah,laki india tu suruh perempuan tu tidur dengan dia malam ni,perempuan tu marah,akibat perempuan tu tak setuju,dia dilepaskan lagi kebawah.
sampai di tingkat dua,dia disambut laki arab,perempuan itu berkata "terima kasih,awak dah menyelamatkan saya,sebagai balasannya,malam ni saya akan tidur dengan awak".laki arab tu terkejut dengan jawapan perempuan tersebut,dan melepaskannya sampai kebawah bangunan.astaghfirullah ala'zim...

LAWAK 3...
ada seekor lembu bersama anaknya sedang makan rumput,tiba2 anaknya bertanya kepada ibunya...
ANAK LEMBU : ibu2,kenapa orang selalu cakap bodo macam kita(bodo mcm lembu).
ibu lembu menjawab...
IBU LEMBU : wahai anakku,bersyukurlah ke hadrat illahi,dengan limpah kurnianya,sebab sesungguhnya orang yang tengah membaca ni lagi bodo dari kita!!!

lawak je ye teman2..rileks2..jangan marah....tenang..sabar itu separuh daripada iman...

No comments: