Friday, November 22, 2013

"PEROGOL SUPERSTAR NOMBOR SATU!!" RELA DIROGOL ATAU DIREJAM SAMPAI MATI!!..

ASSAM - kaum lelaki di india telah mula menyiapkan diri untuk acara tahunan "pesta rogol"...setiap gadis yang berusia 7-16 tahun mempunyai peluang untuk melarikan diri demi untuk keselamatan mereka atau mereka akan dirogol.

pesta yang diketuai oleh Madhuban Ahluwalia memberitahu wartawan bahawa acara ini telah dilakukan sejak beribu tahu yang dulu,ianya merupakan acara yang penting dan telah menjadi tradisi di kampung ini.."kami merogol hantu syaitan yang jahat supaya keluar dari badan gadis ini jika tidak kami (kaum lelaki) akan ditipu,dan kami terpaksa membunuh mereka" ujar Madhuban..

Harikrishna Majumdar,24 memberitahu wartawan bahawa dia telah menjalani proses latihan sepanjang tahun sebagai persediaan untuk acara ini "saya akan mendapat jumlah rogol yang paling ramai tahun ini,saya telah berlatih sepanjang tahun,saya telah merogol adik perempuan saya serta kawan2nya setiap hari,saya akan jadi PEROGOL SUPERSTAR NOMBOR SATU!!saya akan pastikan hadiah dan gelaran Baalkrishan tahun ini milik saya" 

seorang gadis Jaitashri Majumdar berusia 12 tahun memberitahu wartawan bahawa dia hampir saja dapat meloloskan diri dari acara ini,dia hampir berjaya keluar dari "kawasan bebas rogol" di pinggir bandar,tapi pada 9minit terakhir,9lelaki menerpa ke arahnya dan merogolnya.."saya bernasib baik kerana telah sembuh sepenuhnya sekarang,jadi saya boleh mengambil bahagian untuk acara tahun ini,jika tidak saya akan dihukum rejam sampai mati dengan batu"

Brian Barnett,34 dari toronto membuat lawatan perniagaan ke assam memberitahu wartawan yang dia tidak tahu tentang "pesta rogol" dan tidak akan menunggu untuk acara tahunan ini.."syarikat saya tidak memberitahu saya apa2 pun tentang pesta rogol ini,adakah kamu serius,pesta rogol???saya akan keluar dari negara mundur ini malam ini juga!!"

Pesta assam bermula sejak dari 43 B.C (sebelum kurun) bilamana Baalkrishan Tamil Nadu telah merogol setiap orang disebuah kampung bernama Doomdooma.Baalkrishan Tamil Nadu kemudiannya diingati sehingga kini melalui acara ini,malah lelaki yang mampu merogol paling ramai untuk acara ini akan diberi gelaran "Baalkrishan" .

India merupakan negara kedua yang paling banyak kes rogol selepas amerika,walaubagaimanapun ini hanya jangkaan kerana banyak lagi kes rogol di India yang tidak dilaporkan!!

lihat bagaimana jahilnya manusia bila membelakangkan allah dan meletakkan adat yang tidak bermoral ni sebagai ikutan....hingga hilang sifat belas dan ihsan...bilamana ahli keluarga sendiri gagal menjadi pelindung mereka..apa lagi yang mereka bisa lakukan???

P/S : benda sedap sapa yang tak nak kan??bukan diorang yang sakit pun..orang lain yang sakit..pendek kata ba alif nga alif ngang abadi (sapa tak tahu jawi meh aku bacakan untuk korang..) bangang abadi untuk tradisi mereka ini..

sumber Green project


ikhlas dari hamba allah serba sederhana...conan..






No comments: