Sunday, October 25, 2009

salam perkenalan

salam perkenalan saya ucapkan buat kwn2 pmbaca blog saya,saya ni baru nak start menulis blog,klu ade slh halalkan jela...kte wat santai2 je....sbg pembuka tirai blog saya hr ni,saya nak ambik kesempatam ini tuk mngucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU buat kawan,rakan dan juga sahabat saya yang bernama SYAHIDATUL AKMAL BINTI HJ MOHD DAHALAN,yg melansungkan perkahwinannya pd 24 oktober 2009 bersamaan 5 zulkaedah 1430 pada hari sabtu baru2 ni.Bersama suaminya yg bernama MUHAMMAD MUJAHID BIN MOHD FADZIL.semoga berbahagia hingga ke akhir hayat,mndpt anak yg soleh&solehah.xde apa yg saya hrpkan mga mrk berbahagia hingga akhir hayat mrk,dan psanan saya kpd ustaz tlg jg kawan saya ni baik2....bkn setakat kawan dah mcm kakak saya sendr....kami knl pun dah lm,byk suka duka kami kongsi bersama,mga persahabatan kami kekal smpi ble2...amin...kpd kak akmal saya cuma nak ckp kat akk...SYFA 4EVER....

No comments: