Sunday, October 25, 2009

BUAT SESEORANG

salam...buat seseorg....saya nak tujukan tuk kakak saya,ingt lg PBA,klu ingt bgusla...kat c2 saya mula knl dia,mula2 saya mmg xsuka kat dia sbb dia ni skema, nmpk cam skema la...tp ble dah lm2 ok je..ktrg pun dah mula rpt sktla...smpi skrg....dulu saya pangil dia chiken litle,hehehehehehehe..dia lg tau knp...saya wat ruangan ni khas tuk dia,saya cuma nak brtrima kasih dgn dia sbb sudi kawan dgn saya,selalu sabar dgn kerenah saya,dan selalu mngalah,tp kdg2 saya rasa saya yg byk mngalah,tp xpela,smua tu hal kck...apa yg mampu saya katakan sekarang adlah TERIMA KASIH...TERIMA KASIH KAK,byk bnda yg dia wat tuk puaskan ht saya,dan hari ini dia cuma mnta saya faham 1 bnda yg sush tuk saya tunaikan,tp saya cuba,dan saya rasa inilah 1 permintaan yg bsr tp saya kena buat,smua ni dah jd,saya snts berdoa smga d kuatkan hati saya...hnya dia dan saya tahu apa sbnrnya,apa pun,saya hrp dia tahu siapa dia,saya cuma nak mnta maaf sbb byk sushkan ht dia,dtgkan byk mslh...ade kata2 yg saya nak kongsikan dgn pembaca blog saya...mungkin ade yg dah tau..
sayangilah sebuah ikatan kerana disitu ada persahabatan...
sayangilah sebuah persahabatan kerana di situ ada kemesraan..
sayangilah sebuah persahabtan kerana di situ ada kenangan..
sayangilah sebuah kenangan kerana di situ ada senyuman..
sayangilah sebuah senyuman kerana di situ ada kenikmatan...
sayangilah sebuah pertemuan kerana di situ ada pertemuan...
sayangilah sebuah perpisahan kerana di situ ada kerinduan..
klu akk baca blog saya ni,saya nk ucapkan tahniah,dan jgn bimbang saya snts mendoakan yg trbik tuk akk...trima kasih sekli lg...saya akan cuba tuk trima smua ni..akak cuma mnta saya trima 1 bnda sdgkan akk blh trima smua bnda yg saya mnta...trima ksh...maff klu apa yg saya tulis ni ade yg menyinggung hati akak..

No comments: